Post pertama aku:D

waaa…nie merupakan post pertama aku kat blog nie:D aku taktau apa nak tulis [lol] hehe. Sblm nie aku mem-blog kat Blogspot, tapi tah mcmana…aku terlupa password (lame excuses…huhu). So aku start la blog baru kat sini. Selamat datang buat diri aku sendiri!!!!

Btw, hari nie merupakan hari terakhir aku bekerja kat IBA nie. Sedih gak nak benti nie (not!!) tapi nak wat mcmana, ada company lain yg offer lagi better dari company skrg. Kene fikir masa depan gak beb.

Oklah..chio!!

::aDi::

Leave a Reply

