Stesen Radio feberet aku: SinarFM :D

Bila aku masuk jer kete, aku mesti akan buka stesen radio kegemaran aku: SinarFM. Aku suka btul ngan lagu² yang dimainkan kat SinarFM. Mmg kene ngan jiwa aku ahaks :D  sumenyer lagu² lama.

Aku jarang sgt dgr stesen lain psl lagu² mesti tak kene ngan jiwa aku yg sentimental nie.

SinarFM - 96.7

SinarFM - 96.7

2 Responses

  1. hahaha, sinarFM jugak yg putarkan lagu yg kene ngan jiwa aku. Dulu suka lar dgr MuzikFM, tapi skrg lagu² dia dah tak mcm dulu huhu

  2. aku pun sama…msk kete jer trs bka sinar,kalo x pun dgr stesen yg speses 2 jgk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: