Lahad Datu, Sabah…

Smlm aku dah selamat smpi ke Lahad datu. Dari KL, aku amik flight ke Tawau. Pastu dari Tawau ada kawan sekerja yg dtg amik. Boley tahan jauh jugak perjalanan dari Tawau ke Lahad datu. Klau nak ikutkan KM, taklar jauh mana, 108km jer. Tapi disebabkan faktor Geografi dan kontur muka bumi ahaksūüėÄ , perjalanan jadi 3 jam huhu.

Dlm perjalanan ke Lahad datu, member aku nie singgah kat beberapa tmpt menarik kat kawasan tu. Yup, aku akui, view kat sana mmg menarik. Rugi klau tak amik gambar wat kenang-kenangan. (click utk view yg lagi besar)

2 Responses

  1. Thanx dude:D Lahad Datu is awesome. Got many nice view here. To bad, i don’t get to jalan¬≤ to often here huhu..

  2. NIce photo you have here.
    I’m at Lahad Datu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: