meeting meeting meeting meeting meeting

Sigh~~ dua minggu nie mmg meting jer. Aku nie da lar jenis malas nak masuk meeting hehe. Klau boley mintak kuar dari meeting, mmg aku lar org pertama yg akan kuar😛 tapi nak wat mcmana..terpaksa la masuk.

Haha, aku nak cite skit psl pengalaman aku bejumpa ngan org yg kuat membodek nie. mulut org yg kuat membodek nie mmg manis bila bercakap. Bg sapa² yg pertama kali jumpe, mesti cair punyer la bila dgr org mcm nie bercakap kan hehe. Org yg pandai bercakap nie mmg sesuai utk masuk management punyer line. Sbb org yg mcm nie tau apa yg patut dikatakan utk menarik hati seseorg. Setuju tak??

Aku nie lak jenis pendiam. Jenis yg tak suka sgt nak ‘jek’ org utk dpt tempat. Bg aku, wat keje je. Jgn campur. Ntahlar..bnyk bende yg boley aku cite kat sini. Cuma tak best la kan. Sbb ada member kat sebelah time aku taip log nie haha.

Nanti² lar aku update. Ciao!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: