Taman Burung Kuala Lumpur

Tghari tadi aku jenjalan kat Taman Burung Kuala Lumpur (Kuala Lumpur Bird Park) ngan kengkawan aku. Lama dah aku nak dtg ke situ, cuma masa tak mengizinkan. Bayaran masuk, RM15, tapi kene tunjuk MyCard utk dapatkan harga tu. Klau ada J-Card, boley dpt RM10 satu tiket

***********************************************************************

Harga Tiket: (Bukan Cuti Sekolah)

– ►RM15 – Pemegang MyCard

– ►RM6 – Kanak² bawah umur 12 tahun

– ►RM10 – Diskaun RM5 bg pemegang MyCard +  J-Card

– ►RM35 – Warga Asing

Harga Tiket: (Musim Cuti Sekolah)

– ►RM20 – Pemegang MyCard

– ►RM15 – Diskaun RM5 bg pemegang MyCard +  J-Card

– ►RM40 – Warga Asing


***********************************************************************

Apa yg aku boley katakan…mmg berbaloi kita berbelanja RM15 utk tiket. Taman burung tu luas..bnyk spesis burung² yg menarik. Pastu ada show burung. Klau nak bawak famili beriadah mmg sesuai. Aku promot nie hehe.

(click >>here<< for my latest pic to Taman Burung Kuala Lumpur in 2010)

This slideshow requires JavaScript.

6 Responses

  1. betul ke harga diatas tu?
    masih berkuatkuasa hingga ke hari ini ke?

    terima kasih atas info yang menarik ni…

    kalau la betul harganya bergitu…
    takde lah mahal sangat…dah boleh luangkan masa lapang sambil layan kamera…huhuhu…🙂

  2. bagaimana cara dan prosedur bagi sekolah saya jika ingin membuat lawatan ke taman burung ?. berikan skali harga diskaun bagi murid dan guru sekolah. TQ..

  3. boleh tanya…j-card tue aper? jusco card ker?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: