Hidup & Mati

Aku bersyukur sgt² takde apa² yg berlaku kat aku smlm. Dalam perjalanan balik dari keje..tgh aku sedap bawak moto, tiba² tayar depan moto aku meletup. Terhoyong-hayang aku nak bg tak jatuh. Mujur kete blkg tak langgar aku. Aku benti btul² depan Tesco Extra cheras. Aku tgk lar tayar moto aku, terkejut aku tgk tube moto dah terkeluar. Klau terbelit kat tayar, mmg tercampak aku mlm tu..

img_8915

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: