Latest close-up

Bila mak & abah aku ajak aku ke kebun, mesti aku bawak gak kamera aku kesana. Kat sana mmg best klau nak wat close-up psl bnyk giler serangga yg menarik utk di close-up kan😀

Wat masa nie, aku masih lagi pakai DIY close-up aku tu. Blm ada cadangan nak beli close-up lense yg manufactured by Canon. Maybe sbb harga agak mahal. Lebih kurang dlm RM300-RM400++.

well, enjoy the slide show😀

Mcm biasa, for more picture, just go to www.flickr.com/adi84

This slideshow requires JavaScript.

2 Responses

  1. Confirm!! Bila baby dah kuar dari perut, mmg penuh gambo baby kat sini (^_^)

    Ada amik gambo imee hari tu. Nanti aDi post

  2. aiyoo mcm mana ini, menetes air mata aku tgk, hehe..

    pasni adi, ko dah ada baby, kuar je dari perut imee confirm gamba baby penoh sini, tp takpe aku sukaaaaa!

    ok hutang imee perut boyot mana, mahu lihat ini..

    haha bai!

Leave a Reply

