Selamat Pengantin Baru

Tghari tadi aku ke kenduri kawin kawan wife aku semasa sekolah menengah dulu. Aku smpi agak lewat. Terpaksa uruskan beberapa perkara kat rumah sbb sepupu aku nikah pada belah petang.

Bila smpi jer, pengantin dah bersanding. Tak sempat nak amik gambo pengantin sblm naik atas pelamin. Time tu lar paling best amik gambo psl bnyk candid shots boley wat.

Ramai gak kengkawan time sekolah menengah dulu yg dtg. Muka masing² aku cam. Nama jer aku tak ingat hehe. Ada yg dtg bawak anak😀 yup, aku akui, masing² dah makin tua ahaks😀


This slideshow requires JavaScript.

3 Responses

  1. Best tau pgg perut org pregnant nie. Lagi best bila baby tendang²🙂 takpe, tak lama lagi insyaallah huda sendiri akan rasa pengalaman nie

    wokeh. No prob🙂 ada dlm 100 keping gambo sbnrnyer. Tapi nie jer aDi post. Bnyk sgt lak nak letak dlm blog hehe

  2. oh ye, aku copy ek gamba yg ada ni + aku nak letak sekeping dua kat blog,TQ!

  3. wuhuuuuu, tq everyone’s personal OP, serious ko ni mmg OP sume org tau, without failed, wei gamba sume lawa!!

    imme, perut besoo best pegang!

Leave a Reply

