Gambar di Sarawak

Lama btul aku tak balik Sarawak. Hampir 6 thn rasanyer. Semenjak arwah nenek aku meninggal thn 2004 sehingga Januari 2010, baru lar aku balik ke sana.

Mmg bnyk yg dah berubah. Semakin bnyk hotel & shopping complex yg dibina sepanjang Kuching Riverside.

Di Satok pun bnyk jugak dah berubah. Jln semakin lama semakin sesak dgn kereta. Dah mcm kat KL pulak.

Bnyk masa aku habiskan di Kuching. Tapi sempat jugak lar aku singgah ke Santubong selama 2 hari😀 permandangan kat sana mmg menarik🙂

Seminggu disana mmg tak cukup. Bnyk lagi tmpt yg aku tak sempat nak pegi. Insyaallah thn depan aku pegi lagi🙂


This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: