• :: My FaCeBook::

  • :: My Wife :) ::

    My WiFe
  • :: My BabY ::

    My BabY
  • ::My Flickr PhoTosTreaM::

Burger Mat Salai

Tghari tadi aku kuar tgk wayang ngan wife aku. Biasanyer klau aku tgk wayang berdua, aku lebih suka pergi ke MBO di Galaxy Ampang dari ke TGV kat KLCC. Sbb kat situ senang nak parking & tak sesak. Seat pun mesti boley dpt yg best². Klau pegi ke TGV KLCC, confirm susah nak parking & kene beratur panjang nak beli tiket. Lebih² lagi musim cuti sekolah.

Dah lama aku dah janji nak tgk Shrek : Forever After ngan wife aku. Dari minggu lepas. So hari nie, aku tunaikan. Sonok dia dpt tgk Shrek hehe. Sbnrnyer aku nak tgk Prince of persia. Tapi takpela..dah lama aku janji nak tgk Shrek. Prince of persia boley tgk esok ahaks 😀

.

.

.

Habis tgk Shrek : Forever After, aku cadang nak gi cari tmpt mkn. Secara tak sengaja, aku ternampak satu kiosk menjual burger dekat ngan pintu masuk MBO. Tak perasan lak aku ada kiosk jual burger kat situ selama nie. Baru bukak kot.

Aku rapatkan diri ke kiosk tu utk tgk menu. Agak menarik 🙂 ada lamb burger, ada burger serunding + daging salai, ada Teh mat. Pada mulanya aku nak order Set Combo Mat Lamb+Teh Mat Special. Tapi daging lamb habis la pulok 😦 so aku order Set Combo Mat Beef+Teh Mat Special. Harga mmg reasonable. RM5 satu set combo.

Sedap gak Set Mat Beef nie 🙂 nanti nak try la pulak Set Mat Lamb 😀

This slideshow requires JavaScript.