Through the years :D

Bila aku terserempak ngan kawan lama, satu perkataan yg wajib keluar dari mulut mrk adalah:

Gemuknyer ko skrg“.

Gemuk?? Tidakkkkkkk huhuhuhu. Rasa sia² aku exercise selama nie😛 hahahaha, nak wat mcmana, dah mmg kenyataan.

Aku ingat lagi pada tahun 2004-2005, time tu aku masih blaja di kolej & berat aku cuma 45kg. Klau berubah pun mesti tambah 1kg atau turun 1 kg. Mmg kurus sgt² aku masa blaja dulu.

Berat badan aku maintain sehingga thn 2007. Tahun 2008 – 2009, berat aku dlm lingkungan 50-55kg. Tahun 2009, badan aku naik mendadak. Dan skrg, tahun 2010…berat aku dah 78kg ahaks😀 Saiz pinggang aku pun dah masuk saiz 34😛

Nak kene maintain berat skrg nie. Tak boley naik lagi dah..hmmmmmm

One Response

  1. hehe..tokleh tahan la tgk gambo abg time kurus2 tue..hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: