ups & down

Sebagai manusia & walaupun sebagai sorang lelaki+suami org, mmg kita tak boley lari dari perasaan sedih..stress..nak nangis..down..negative..dan mcm² lagi lar.

Suka atau tidak, kadang² perasaan tu dtg tanpa sebab…

Mcm tak logik kan bila aku ckp perasaan down nie dtg tanpa sebab hahaha. Tapi tu lar hakikatnyer. Dah mcm org period lak aku nie. 2-3 hari kebelakangan nie aku asik termenung. Hilang mood tanpa sebab. Nak kata stress ngan keje, mmg sepanjang weekdays tu aku akan stress. My work is damn stressing!! Tapi bila habis keje, aku ok semula. Tak penah lak buat aku rasa down smpi terbawa-bawa ke rumah apatah lagi smpi 2-3 hari mcm nie.

Klau aku masih bujang, mmg mati kutu aku duk kat rumah ngan perasaan down mcm nie. Syukur sgt² aku dah kawin. Ada gak tmpt aku luah perasaan aku selain dari kat blog yg tak seberapa nie. Sejuk rasa hati bila balik jer rumah, tgk wife aku sambut aku ngan senyuman pastu hidang air nescafe kegemaran aku🙂 . Bila smpi waktu, hidang mkn mlm utk aku. Syukur sgt² ya allah. Walaupun wife aku jugak letih balik keje, dia tak penah tinggal buat sume rutin tu utk aku. That’s why I love her so much🙂

Tambah pula ngan baby yg akan dtg tak lama lagi🙂 mesti rumah nie akan jadi lebih ceria..amin~~

Argghhh..sudahlah. Malas lak aku nak layan blues tgh² mlm pagi mcm nie. Baik aku gi masuk tido. Insyaallah, mana tau bgn tido perasaan down nie hilang😀

Leave a Reply

