Discharge hari nie :)

Yeaayyyyyyy…serononk rasa bila doc bg discharge  hari nie🙂 hahahahaha, mmg aku dah bosan sgt dah duk kat hospital. Limit aku biasanyer 2 hari. Tapi hari nie masuk hari ke-empat :p

Alhamdulillah, selepas sume test dah dibuat, resultnyer adalah normal. Maknanyer, tulang belakang aku takde cedera. Cuma muscle sekeliling tulang belakang aku sume bengkak. Kene rehat dlm seminggu dua jugak nie.

Kesian kat wife aku sbb terpaksa tido kat hospital utk teman aku. Dgn baby dlm perut pastu tido bersesak-sesak ngan aku kat atas single bed

Ingat lagi mlm pertama aku tido kat Ampang Puteri nie, agak kuat jugak kene ‘kacau’. Bnyk kali aku terjaga dari tido. Wife aku pun kene kacau gak. Rasa mcm dihimpit katanyer. Mlm kedua wife aku tido rumah mak bapak dia. So aku tido sorang. Yg aku taktau, sume org dlm bilik aku tu dah discharge. Tinggal aku sorang jer dlm wad😦 lagi suka lar ‘bende’ tu mengacau.

Hmm..pengalaman sume tu. Tak kisahlar, yg penting, aku dah discharge hari nie😀😀😀

One Response

  1. Abg jgn sorok ape2 ngan syg lagi tau..Memang la syg risau tp tak best la kalo abg simpan sorg2 yea..pas nie jgn lupa bt fisioterapi yea..sayang abg =)

Leave a Reply

