Status kontroversi

Hahahahahahaha, firstly aku nak mintak maaf kat sume kengkawan aku psl status aku yg agak mengelirukan tu. Honestly, takde niat pun hehe.

Tak sangka lak boley dpt komen hingga 30++ 😛

Sbnrnyer, aku letak status tu sbb dah tau jantina baby aku; baby gurl. Bukannyer sbb wife aku dah bersalin. Siap ada yg call bg ucapan tahniah ahaks😀

hmm..klau ikutak tarikh yg doc bg, wife aku insyaallah due pada 24 Sept 2010. Maknanyer ada lagi 75 hari. Tak lama dah tu. Pejam celik pejam celik, dah habis 75 hari. Dua tiga menjak nie, aku sentiasa rasa berdebar + excited. Al-maklum, nak bertukar status kepada bapak pulak🙂

Leave a Reply

