33 Weeks already :D

Yeayyyyyyy😀 33 weeks already. Rasa tak sabar pun ada hahaha. Setiap mlm aku akan tolong sapu perut wife ngan baby oil sbb ada stretch mark. Setiap kali sblm sapu, mesti baby bergerak-gerak. Mcm tau jer abah dia nak sapu baby oil & usap² perut mak🙂

.

Barang baby mostly dah beli. Ada lagi 2-3 brg yg nak kene beli. Tapi brg² yg tinggal tak brp urgent sgt nak pakai.

.

Nak apply cuti pun taktau bila baby kuar. Apa yg boley buat, inform boss awal² yg aku akan inform dia bila wife aku dah deliver & aku akan amik cuti seminggu.

.

Smlm lepak ngan kengkawan kolej. Mrk sume panggil aku daddy aDi hahahaha. Klau baby yg panggil sejuk rasa hati. Tapi bila kawan² yg panggil, rasa geli lak hahahahahaha😛

2 Responses

  1. geli sbb mrk panggil dlm nada yg mengada-ngada :p

    welcome🙂 sorry, gambo bnyk spoil. Pastu tak dpt nak dtg awal. Sedara-mara dtg rumah hari huda sanding. Tak sempat nak amik gambo kuar dari kete antik huhu

  2. oi! haha, kwn2 pgl ko geli, hihi.. xlama dah kan..🙂

    adi, imee & little one, tq dtg, n tq untuk gmbr.. love u guys soo much!

Leave a Reply

