debaran di bulan ramadhan. I’m officially a daddy :D

Aku skrg berada di dewan bersalin Hospital Selayang. Berdebar rasa hati. Panik tak tentu pasal. Hahahaha, penangan nak jadik bapak :p

pada asalnya hari nie aku & wife nak pegi ke The Mall utk membeli baju raya dia. Wife aku teringin sgt nak pakai jubah utk raya tahun nie.

Ngam2 smpi di The Mall, wife kata yang dia nak terkencing. Tiba2 dia kata air kuar tak benti2. Dlm fikiran aku, maybe air ketuban pecah. Aku mintak wife aku call mak dia & tanye pendapat. Mak dia pun kata air ketuban pecah.

Aku pun apa lagi, bergegas ke Hospital Selayang. Aku smpi di Hospital Selayang pkl 1.30tghari. Tepat pkl 2tghari, wife aku selamat melahirkan seorang anak perempuan…alhamdulillah🙂

melihat depan mata anak aku dilahirkan mmg satu pengalaman yang susah aku nak ungkapkan dgn kata2. Bersyukur sgt2 padamu ya allah.

2 Responses

  1. sangatttttt best😀

    mmg thrill. Rasa berdebar sgt2 bila ada kat sebelah isteri bila bersalin.

  2. Alhamdulillah. Tak sakit lama. Berkat bulan Ramadhan agaknya.🙂

    Best, kan jadi abah? Thrill tak tengok live?

Leave a Reply

