My son fruit (Anak buah ku)

Tajuk sepatutnye anak sedaraku. Tapi aku rasa letak tajuk anak buah lagi sedap psl aku ngan sepupu aku mmg rapat dari kecik.

Aku nak ucapkan TAHNIAH kepada sepupu aku: Rosaimi bin Abd Rahman atau lebih dikenali sebagai cumie kerana telah menjadi seorang bapa.

Isteri sepupu aku selamat melahirkan seorang baby lelaki yg comel semalam.

Hahaha, masa kawin dulu, beza jarak masa aku bernikah &  dia bernikah adalah 2 minggu. Skrg dpt anak pun beza dua minggu jugak.

Utk lihat lebih bnyk lagi gambar kawin dia, click di >>sini<<

2 Responses

  1. Hehe, tak plan pun nak selang² masa kawin nie. Kebetulan sume tu.

    aDi dah smpikan salam Na pada cumie. Dia kirim salam balik..

  2. Ohh Rosaimi pun dah ada baby! Tolong sampaikan congrats pada dia ya.😀

    Korang ni pakat ke, kahwin selang seminggu, dapat baby pun selang seminggu. Hihi.

Leave a Reply

