Rosyadah’s new look :D

Pagi tadi dlm pukul 10pg, rambut Rosyadah dicukur licin. Mmg kami dah plan nak cukur rambut Rosyadah lepas majlis cukur jambul & lepas bawak dia buat pemeriksaan.

Aku & imee mmg tak berani nak cukur jambul Rosyadah. Mujur mak aku mintak tolong ngan jiran sebelah rumah. Jiran aku tu lar yg tolong cukur rambut Rosyadah🙂

Rugi rasa sbb aku tak ada masa cukur rambut dia. Kene masuk keje😦 tapi imee ada amik gambo dlm 3-4 keping. Dpt gak aku tgk mcmana Rosyadah time cukur rambut🙂

Rosyadah sblm cukur rambut🙂

Rosyadah slps cukur rambut🙂

.

.

Kelakar kan…mcmana perkara kecil contohnyer mcm cukur rambut boleh memberi impak yg besar dlm diri🙂 rasa nak sgt berada disisi anak 24/7. Nak tgk gerak geri dia sepanjang hari hehe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: