• :: My FaCeBook::

  • :: My Wife :) ::

    My WiFe
  • :: My BabY ::

    My BabY
  • ::My Flickr PhoTosTreaM::

1 bulan 7 hari :)

Hari nie umur Rosyadah sudah masuk 1 bulan 7 hari 🙂 mmg cepat masa berlalu. Bila balik keje, tgk Rosyadah tgh tido atas katil dia, terdetik dalam hati;

makin besar panjang anak aku nie 🙂

Dua tiga hari nie, bila saja acah² Rosyadah, dia dah pandai gelak skit². Comel lak tgk dia senyum lebar ngan kepala botak dia tu hehe.

Petang tadi lak, boley Rosyadah hisap jari dia. Hahaha, kelakar tgk. Siap ada bunyi *cup cup cup* lagi. Mcm tgh menyusu ngan mak dia lak.

Hari ahad lepas aku pegi ke bukit belakang rumah aku utk amik gambo. Dlm pkl 6.30ptg baru aku turun. Mlm tu Rosyadah meragam & menangis smpi ke pagi. Kesian lak kat Rosyadah. Lepas nie aku takmo dah naik bukit tu. Bila Rosyadah dah besar skit, baru aku naik semula.

This slideshow requires JavaScript.

 

Leave a Reply

