abah….

Aku mmg takde idea nak post apa kat blog aku 1-2 minggu nie. Bnyk perkara yg jadi, tapi aku rasa tak perlu aku nak post. Biar jer aku simpan buat diri aku sendiri.

23 oct 2010…genap 2 bulan arwah abah pergi meninggalkan kami semua. Rasa rindu sgt kat arwah abah. Smpi menitis air mata bila teringat kembali kenangan bersama arwah abah..

Kenangan semasa kecil sebelum bersekolah..abah selalu bawak aku jalan² naik basikal..

Kenangan semasa di sekolah rendah…dan kemudian semasa sekolah menengah..abah selalu sediakan air kopi kegemaran aku sewaktu aku balik dari sekolah

Kenangan semasa di zaman kolej smpi habis belajar..abah mesti tanye mcmana pelajaran hari tu

Kenangan semasa 3-4 kali putus cinta..abah lah yg selalu memujuk & beri kata semangat kat aku

Kenangan semasa baru dapat kerja..abah pesan kerja rajin²

Terlampau bnyk kenangan yg ada bersama arwah. Tak mampu nak ditaip kesemuanya disini…tak mampu nak tahan air mata yg berjujuran…

Mak pernah cerita kat aku yang semasa aku kecil² dulu, aku mmg tersgt nakal. Kadang² mak tak tahan dgn perangai nakal aku. Pernah sekali mak cubit peha aku smpi lebam sbb nakal sgt. Bila abah balik dari kerja, dan abah perasan ada lebam kat peha aku, abah menangis. Sedih tgk peha anak lebam. Dituam peha aku ngan kain yg dicelup dlm air suam…betapa sayangnya abah kat aku..

Apa yg paling aku kesalkan…aku takde gambar berdua dgn arwah abah😦

Leave a Reply

