Patah tumbuh, hilang berganti

Yup, benarlah kata pepatah orang tua² dulu. Setiap harta benda yang hilang pasti ada gantinya. Baru semalam aku tolak motor kriss aku kat kawan aku. Klau nak diikutkan, aku sayang nak jual motor tu. Dah 3 tahun berjasa kat aku. Tapi nak taknak, aku kene jual gak. Sebab aku tolak motor tu.

  1. Nak amik moto ngan CC lagi besar psl setiap hari aku ulang alik dari Melawati → Cyberjaya. Pastu Cyberjaya → Melawati.
  2. Moto lama aku dah ‘berumur’. Tak sesuai nak bawak jalan jauh hari². Klau setakat dalam KL takde masalah lagi. Klau nak diikutkan, moto lama aku takde kerosakan teruk. Cuma body dah lusuh
  3. Member aku takde transport sbb dia dah jual kete dia. So aku jual moto aku kat dia. At least ada gak dia transport nak ke tmpt keje.

Insyaallah minggu depan motor baru aku keluar:D tak sabarnyer nak bawak Rosyadah naik moto tu hehehe.

Bayangkan aku bawak Rosyadah naik moto nie. Dimana Rosyadah duduk dalam beg kendong dia tu hahaha. Mesti comel ahaks😀

2 Responses

  1. hehe, apa lak takley naik. Confirm boley punyer la yang😀

  2. oohoo..nk bawak syadah je ke..syg tokleh naik motor abg tue huhu majuk la cmnie..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: