Rosyadah dah pandai meniarap :D

Apa perasaan korang bila tgk anak korang dah pandai meniarap? Hehehe, klau aku, semestinyer rasa excited walaupun anak aku tu cuma baru pandai meniarap.

Rosyadah mula meniarap waktu umur dia genap 3 bulan. Hari nie umur dia dah 3 bulan 3 hari.

Bila Rosyadah meniarap, mata dia mesti membuntang besar jer🙂 geram lak tgk. Rasa nak picit² jer muka dia time dia meniarap hehe.

Buat masa nie nak kene tgk jugak Rosyadah time dia meniarap. Baru² blajar kan. Takut muka tersembam kat atas tilam pulak…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: