one more day to endure

Yeayyyyy…esok adalah hari terakhir bekerja dalam minggu nie. Pada hari khamis satu Malaysia akan bercuti sempena Tahun Baru Cina 2011.

Mmg aku tak sabar nak tunggu hari cuti. Terlalu bnyk kerja pulak aku rasakan. Selama aku keje di sini, ini adalah kali pertama aku rasa sibuk yg teramat sgt.

Menurut kata senior kat tmpt aku, mmg normal bila dah dekat nak Tahun Baru Cina…kerja akan jadi berkali ganda banyak dari hari² biasa. Dan hari nie adalah hari yg paling teruk aku rasa berbanding dari minggu lepas. Malas aku nak cite kat sini. Sakit hati bila nak diingat semula.

Adat bekerja…kene maki tu perkara biasa. Bersabar jer yg mampu. Cuma perlu diingat, kadang² apa yg kita buat kat orang, tak mustahil akan kene kat diri sendiri semula. Dalam benak aku nie, mmg harap sgt mamat tu kene balik mcm apa dia buat kat aku hehehehehe *evil

Mujur balik kat rumah, nampak muka comel Rosyadah🙂 sejuk rasa hati. Muah² kat anak abah nie :-*

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: