Happy Birthday :D

21 March 1984 merupakan tarikh aku dilahirkan.

Skrg sudah 21 March 2011. Dah 27 tahun rupanyer aku nie. Rasa mcm tak percaya lak. Rasa seperti baru semalam aku sambut ulangtahun kelahiran aku yg ke-26.

Tahun demi tahun, umur aku semakin meningkat. Perut makin boroi. Badan makin berisi. Stamina dah tak macam dulu, jogging sekejap dah semput. Tiba² teringin nak jadi mcm Benjamin Button lak hahahaha😀

Baru sekejap tadi iMee wish Happy Birthday kat aku. Patutlar menahan mata tak tidur. Selalu time² mcm nie dah tido dah.

Terima kasih wish yer yang. Ingatkan sayang lupa😛

Mudah²han perjalanan hidup aku selepas nie dipermudahkan oleh Allah s.w.t. Insyaallah🙂

Teringin nak dgr Rosyadah lak bg birthday wishes kat aku😀

 

3 Responses

  1. Salam kenalan. Belum lambat lagi saya ucapkan selamat hari lahir. Smoga d’pnjgkan umo n murah rezki. Banyak information tentang komputer saya dapat dari awak ye blog. tq..

    • Salam perkenalan jugak🙂 & terima kasih hehe
      Apa yg aDi tau, aDi kongsikan kat sini. Mana tau info yg sedikit nie dpt membantu😉

  2. hehe..syg tak luper la bang..yg aritue yg terwish awal sbb tgh mamai..hehe
    sorry yea bang tak dpt nk bg ape2 hadiah..ujung bulan kiter celebrate yea..
    Selamat Hari Lahir bang..semoga kita tabah menghadapi dugaan yg mendatang..

Leave a Reply

