teh o suam satu kak!!

hahahahahahahahaha….nak gelak jap…..hahahahahahahahaha **tarik nafas…..hembus….tarik nafas dalam2……hembus….

Okeh2, baru boleh cerita.

Minggu nie aku ada training selama 5 hari di Cisco Malaysia di kl sentral. Ada kelas & lab utk 5 hari nie.

Kebiasaanyer lepas lab, kami diberi rehat selama 15minit. So, ptg tadi aku lepak sekejap di kedai mkn di bawah banggunan kl sentral.

Seperti biasa, aku akan order teh o utk minum ptg.

“teh o suam satu kak!”, kata aku kat kakak kedai mkn tu.
“ok!”, itu saja jawab kakak tadi.

Setelah 5 minit menunggu, dtg lah kakak tadi membawa sekotak rokok winston…..
Aku terkedu……

“errr…kak, saya order teh O. Bkn rokok”
“eh, yeke. Hahahahahahaha, sorry2”, kuat nyer akak nie gelak.

Aduhhh…mcmana akak nie boleh dgr aku order rokok.

Leave a Reply

