December 2013

Wahhhhhhh….

Lama sungguh aku tak update blog. Sampai password & username pun dah ingat2 lupa.

Klau lihat tajuk entry kali nie, lagi 3 minggu kita akan memasuki tahun 2014. Pejam celik, pejam celik, dah 2014. Rasa mcm baru smlm sambut new year 2013.

Tahun depan jugak bermakna umur aku akan memasuki angka 30🙂 alhamdulillah, aku masih dipinjamkan hidup dari Allah. Tahun depan jugak In Shaa Allah, imee akan melahirkan anak kedua. Makin bertambah ahli keluarga aku.

Rosyadah pun sudah 3 tahun umur dia. Dah semakin bijak & lasak. Letih melayan kerenah dia. Tapi lasak2 Rosyadah, dia lah penyeri rumah aku🙂

Oklah, aku dah takde idea nak membebel apa kat sini.

Mudah-mudahan tahun 2014, aku akan aktif semula ber-blog

 

Leave a Reply

