Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang ke-4

Pada 18 December 2009, aku & imee selamat diijabkabulkan dan pada hari itu juga, bermula lah perjalanan kami sebagai suami & isteri .

.

.

.

.

18 December 2013, Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi, hari nie merupakan ulangtahun perkahwinan kami yang ke-4🙂

Dalam tempoh 4 tahun, macam-macam perjalanan dah kami tempuh bersama. Ada suka dan ada duka, kami kongsi bersama.

Peribahasa melayu ada mengatakan “sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri“, memang tak dinafikan, kami ada jugak bertengkar berselisih pendapat. Tapi setiap perbalahan, kami akan atasi bersama.

Dalam masa 4 tahun tu juga, kami sudah dikurniakan dengan seorang cahaya mata yang lasak ya amatttt hehehe; Nur Rosyadah Bte Rosmadi Dia lah penyeri rumah tangga kami. In shaa Allah, bulan 5, 2014, kami akan menimang seorang lagi cahaya mata. Cuma bin atau binti masih belum tahu lagi.

Lagi beberapa minggu, akan masuk tahun 2014. Bermakna 18 December 2014, adalah ulang tahun ke-5 pula🙂 in shaa Allah

Teringin pula nak bawak imee honeymoon. Anak tinggal dengan nenek atau atuk mereka hahaha

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: