::KoLekSi GaMBar KuCing::

Aku nie mmg peminat kucing. Asal nampak jer kucing, mesti aku akan kuarkan kamera aku utk amik gambar.

So kat page nie, saja aku upload gambar kucing sekadar utk berkongsi ngan korang sume:D

**For more picture, go to page 2update 13th June 2010

Lanun

Lanun

Buyo

Buyo

Bubu

Bubu

lanun

lanun

Bubu

Bubu

lanun

lanun

————————————————————————————————————-
Pic kat atas tadi tu pic kucing yg mmg aku bela. Yg kat bawah nie lak pic kucing² yg saja² aku amik.
Kucing

Kucing

Kucing

Kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

Kucing

Kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

kucing

14 Responses

  1. lucu lucu ya cat nya

  2. kuminta gambar koleksinya ……..trim yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…..

  3. wahhhhh………
    so cute comel sngt

  4. kucingnya mauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu donk”terserah mau ngasih yang mana ajh”””yng paling jelex juga gak masalah ship aku uruz dehhh

  5. kucing2………………..

  6. wah kucing nya banyak bangeeettttt, kucing desa juga di bawa deh…

  7. huhu..sedih sgt lanun da takde..huhu

  8. geraaammmmmmmnyer…rasa cam nak peluk2.dulu pnh ada yg mcm mata biru 2 tp x tau hilang pegi mana..sdh rasa

  9. so sweeeeeeeetttt…

  10. uhuhuuhh..cute..:P

  11. comeeeeeeeeee!!!!!!
    nak gmbr lanun!!!

  12. sedihnye muka2 mereka..wahh yg sekor dlm semak n berloceng ni looks so encem..hehehe

  13. hehe, sabar². Page nie akan diupdate dari hari ke hari

  14. alahai comeeiiinya..give me more!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: